Vor frue PLadsMarked Lige om lidt.

foto-10

Glæder mig til i morgen hvor jeg vil være at finde på stand 105 lige ved fiolstræde, torsdag 12-19 fre 10 – 19 og lør 10-16

Om Elisabeth Laursen

Ceramic artist
Dette indlæg blev udgivet i FOR SALE, Udstillinger, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Vor frue PLadsMarked Lige om lidt.

  1. Lisa siger:

    Hej Elisabeth Det er nogle meget smukke ting du laver er der mulighed for at få sendt nogle kopper til mig ? Jeg har prøvet at skrive til din mail adresse får er mærkeligt svar…
    Jeg har købt 3 af dine smukke kopper på markeder i København ønsker at købe 2 mere bor i Ballerup derfor skal de sendes til mig
    Mvh Lisa

    • Hov det har jeg overset, vil du gerne stadig købe nogle kopper, jeg kan tage nogle billeder og ligge op på min fb, næste gang der kommer en flok ud af ovnen, så kan du vælge nogen derfra ? Bedste hilsner Elisabeth

Skriv et svar

